Kampanie reklamowe na przystankach autobusowych – plusy i minusy

W jaki sposób skutecznie wzbudzić zainteresowanie u przechodnia? Przyciąganie uwagi potencjalnych klientów nie jest sprawą prostą, zwłaszcza że przeciętny człowiek z przekazem reklamowym styka się niemal przez cały dzień (billboardy w Warszawie widać na każdym kroku). Nic więc dziwnego, że reklamodawcy poszukują kolejnych przestrzeni do zagospodarowania.

Kampanie reklamowe w sieci vs reklama outdoorowa

W sieci można reklamować się na wiele sposobów. Reklamy tekstowe i te graficzne cieszą się ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Nowoczesne technologie umożliwiają stworzenie przekazu reklamowego skrojonego na miarę konkretnego użytkownika. Jednak mimo to, reklamy zewnętrzne również cieszą się dużym uznaniem i są w stanie przyczynić się do realizacji założeń strategii marketingowej. Reklama wielkoformatowa czy reklama na przystankach to przekaz, który każdego dnia może trafić do sporej grupy odbiorców, zwłaszcza w dużych miastach.

Jak złowić klienta na przystanku autobusowym?

Każdy, kto przez jakiś czas miał wątpliwą przyjemność podróżowania komunikacją publiczną, zapewne pamięta, że w wielu przypadkach rozkłady jazdy funkcjonują wyłącznie na papierze, a busy i autobusy przyjeżdżają znacznie po czasie. Duża wina leży w zakorkowanych ulicach miejskich i dopóki nie uzyskają one odpowiedniej przepustowości, to raczej nie ma co liczyć na poprawę w tym względzie. Jednak coś, co dla pasażerów jest wyjątkowo uciążliwe, działa na korzyść reklamodawców – zacierają oni ręce, bo człowiek, który znudzony oczekuje na przyjazd autobusu, zaczyna rozglądać się dookoła siebie. Wystarczy ciekawy pomysł, aby w takich warunkach reklama umieszczona na przystanku autobusowym zwróciła uwagę. Baczny obserwator zapamięta każdy szczegół plakatu, a na dodatek jest szansa, że będzie też o nim myślał już po wejściu do autobusu, dzięki czemu przekaz reklamowy utrwali się jeszcze bardziej.

To jeden z plusów, jakie mają kampanie reklamowe w Gdańsku prowadzone na przystankach autobusowych. Warto zauważyć jeszcze jeden atut – zlecając działania marketingowe tego typu jest do wykorzystania więcej niż jedna lokalizacja – w dużych miastach jest przecież wiele przystanków. Im częściej (oczywiście w granicach rozsądku) odbiorca będzie stykał się z konkretnym przekazem reklamowym, tym bardziej zapadnie on w jego pamięci.

Gdzie można zamówić kampanię reklamową na przystankach?

Odbiorcy Twoich produktów czy usług to osoby, które często podróżują komunikacją zbiorową? Jeżeli chcesz do nich trafić, to koniecznie skorzystaj z reklamy umieszczonej na przystanku autobusowym. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się na stronie https://www.znajdzreklame.pl/reklama-na-przystankach. Wykorzystaj szansę na to, by dotrzeć do potencjalnych klientów – stań się częścią ich codziennego dnia w drodze do pracy!

Leave a comment